شکوفه ی گیلاس

شکوفه ی گیلاس

marziye
marziye

سلام دوستان عزیزم ممنونم که به وبلاگ من اومدید.باید یه چیزی رو بهتون بگم چون من امسال میرم پیش تجربی.کنکور هم خیلی سخت شده اگه دیر به دیر آp کردم درک کنید...خلاصه ناراحت نشید اینو که گفتم به این معنی نیس که به وبلاگم سر نمی زنم ... منتظر نظرات قشنگتون هستم .. ...خواهش...خواهش...خواهش میکنم واسم دعا کنید که کنکور رو قبول بشم.. .. دوستون دارم مرضیه تاریخ تاسیس سایت 22/6/1390

موضوعات

مطالب جالب و آموزنده

یک فکر بکر

10 سوء تعبير از موفقيت

دو مجسمه


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شکوفه ی گیلاس و آدرس marziyegoli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

پرسپولیسته

گیلاس کوچولو

تک درخت عشق

دختران آفتاب

زندگی چنده؟

یه جای باحال واسه آدمای باحال

دختــر تــنها

پیرایش فیگارو واشنایی با ارایشگری

چقدر سرد است وقتی دلتنگم و نیستی

فراماسونری

forbidden love

گل پسر

تنهاترین تنها

گیلانی

دانلود فیلم با لینک مستقیم

فقط هری پاتر

من عاشق ایرانم

پرنس شب

گلپونه ها

آی آدم ها

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

زیبایی

فراموشم کن

بوسه ی عشق

احتیاط کن دلبندم

زندگانی

هوس

آفرینش

کوک کن ساعت خویش

طنز

می روم شاید فراموشت کنم

با من تماس بگیر خدا

ایمان

عشق

حقیقتی کوچک

دو مجسمه

10 سوء تعبير از موفقيت

آرزو

سیاست عشق

نامه عاشقانه خيلي جالب حتما بايد تا آخر بخونی

میخوای بدونی کی دوستت داره؟؟

اعجاز چشمان تو

بوسه عشق

داغ لاله

متن و نت سلطان قلبها

یه دختر داریم شــــــــــــــــاه نداره صورتی داره مــــــــــــــــاه نداره

To My Friends

ای عشق

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

نويسندگان

marziye

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 801
بازدید کل : 24202
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



ای عشق

از صمیم قلب دوستت دارم 

.... هرگز تو را فراموش نخواهم کرد
حتی اگر مرا از یاد ببری
و هرگز از تو رنجور نخواهم شد
چرا که دوستت دارم
دیوانه وار عاشقت شدم...
چرا که مهربانی را در تو دیدم
با چشمانت وجودم را دگرگون ساختی..
و اگر تو نبودی هرگز عاشق نمی شدم.....
نه تو از عشق من دست می کشی
و نه قلب من از عشقت روی گردان می شود..
سوگند که وجود تو در سرنوشت من نوشته شده است...
و اگر با مژگانت اشاره ای کنی....
فرسنگها...راه خواهم پیمود....
چرا که شب عشق بسیار طولانی ست...
و قلبم در آرزوی تو می سوزد....
آنگاه که از برابر  دیدگانم دور شوی.....
خورشید وجودم پنهان می گردد.....
ابر های غم و اندوه مرا در بر می گیرد....
و به دنیای غریبی می برند....
همیشه در قلبم حضور داری....
عشقت زندگیم را گلباران کرده است..
تمامی این دنیا را با قلبی پر از رمز و راز در کنارت طی کرده ام
تمامی این دنیا را با قلبی پر از رمز و راز در کنارت طی کرده ام
 

 



نظرات شما عزیزان:

پرنس شب
ساعت17:13---28 شهريور 1390
___________%%%%
_____________%%%
__من_________%%%
______ _______%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
___آپم _______%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%___________%%
_________%___آپم ___%%
_________%%________%%
________%%_________%%%
_______%%__آپم_____%%%
______%%_____________%%
_____%%________________%%
_____%%______منتظرتم _____%%
_____%%%_____آپم_________%%
______%%________________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%$$


حامی
ساعت3:11---25 شهريور 1390
سلام عزیزم وب قشنگی داری.دلم میخواد همه شعرارو بخونم. بذار یه نطر بدم عزیزم مطالب وبت خیلی قشنگه.اگه قالب وبتو عوض کنی و یک قالب عاشقانه یا فانتزی بذاری محشر میشه. این کارو هتما بکن.بازم بهت سر میرنمم. اگه هاست و وی پس ان داشتم کولاک میکردم وب نویسی رو از کی شروع کردی؟کارت 20 موفق باشی....راستی راستی منم تجربی ام.منتها من پارسال پیش بودم.اون چیزی که میخواستم نشدم.من کرمونیم رتبم 3000شد حتی سیستانم پزشکی قبول نشدم.من تورو لینک میکنم خوشحال میشم من و با سایت دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال های روز دنیا لینک کنی ممنون. بازم به ما سر بزن.اگه خواستی میتونیم تو درسا به هم کمک کنیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:از صمیم قلب دوستت دارم,ای عشق,عشق,عاشقانه,شب,دنیا,فرسنگها,عاشق,قلب,آرزو,غم و اندوه,رمز,راز,شعر,شعر های عاشقانه,,

|